michaelachristina.blogg.se

Skara sommarland
I lördags morse åkte jag och Lucas med moster och kusinerna till Skara sommarland, för att möta upp mamma, pappa, Casper, Natta, Tobbe och Magnus med familj. Ett glatt härligt gäng som hade en toppen dag på skara sommarland. Haft så jävla kul och som vanligt när vi är där så regnar det. 😂 Men det var ganska varmt i luften och det kom bara några skurar då och då så det var okej i alla fall. 
Vågade mig på Newton detta året också (endast för bildens skull, hon som alltid köper bilder överallt😅) Men tyckte fan den var läskigare denna gången, ser skräckslagen ut på bilden, får se om den kommer upp senare eller om jag ska låta den vara hemlig.. Åkte fyren också, som jag också är livrädd för, men det är väl någonting med adrenalinet när man är rädd men ändå tycker det är kul, haha. Skrek i alla fall som en stucken gris och mamma filmande.. Det kommer nog dock aldrig visas någonstans (hoppas jag). Men så räknade alla med att jag skulle skrika också, eftersom de visste att jag var rädd, så var ju tvungen att krydda på lite extra, även fast rädslan lagt sig lite. 😏
På kvällen körde vi poker och jag kom faktiskt tvåa! Första gången jag spelar poker. Men det var såklart pappa som drog in pengarna.
Tack för en toppen helg alla inblandade!
Kommer droppa lite bilder down below 👇 Så glöm inte checka dom. 😏