michaelachristina.blogg.se

Tenta osv
Hej folket som består av noll och ingenting som de säger i lyxfällan. 😂 
Idag har jag skrivit tenta, 📝imorse då alltså. Vaknade till galet mycket snö ❄️❄️🌨️så var väldigt tacksam att jag redan hade gått upp i tid för att planen var att promenera 🚶‍♀️till skolan. Hade jag gått upp senare och tänkt tagit cykeln 🚴‍♀️hade jag landat i panik, för det hade inte gått att cykla 🚴‍♀️och jag hade missat tentan.📝 😣😣😣😣 Dramaqueen 😒 jag hade inte ens missat den, jag hade fått blivit insläppt trettio minuter senare. Aja jag skrev den i alla fall och det kändes helt okej, kul och så, eller nej inte alls men den som sagt kändes ok. Det beror dock på hur dom rättar osv som vanligt med poäng och så, mhm. Så nu är det bara att vänta tills fjärde januari för att få resultatet!! 😣😣😭 Man kan ju hoppas på att det skickas in tidigare.
Denna vecka har ju då uppenbarligen bestått av tentaplugg📚, träning🏋️‍♀️ osv. Ikväll vankas fucking idol finaaaaal!!!!!!!!!🎶🎤🎵🎙️🎧 😍😍😍😍 I'm so excited. 😀😀
Försökte också plugga 📚lite, inför det vi ska göra nästa vecka, men det var galet tråkigt så jag hamnade i diskussioner och tjafsade med folk på fb istället. Så typiskt. Men nu ska jag försöka läsa📚 i alla fall typ kanske ett stycke till åtminstone. 
Ciao ciao! Önskar alla en trevlig helg! 💋