michaelachristina.blogg.se

Trafik idioter
Herregud, förut när jag och Nattis var påväg till trafikverket låg vi bakom en bil som överhuvudtaget inte kunde köra. Han vinglade, han visste inte vart han skulle, han stannade mitt i rondellen och mitt framför en utfart som han skulle in i. Det var jätte obehagligt så vi tänkte ringa polisen för att vi tänkte att han säkert är alkoholpåverkad. När vi parkerat på trafikverket svänger han också in där efter en stund och vi ser han komma ut ur bilen. Han går förbi oss, är jättesur och säger man får aldrig godkänt. Hahahaha han hade ju gjort en uppkörning stackarn. 😂 Fast ändå inte stackarn och bra att han inte fick något körkort för han kunde inte köra om så hans liv hängde på det. Jag låt bakom, tutade och pekade finger haha. Jag känner mig elak fast ändå inte. För som sagt hans körning vet definitivt under all kritik. 😬🚗🚦🛑