michaelachristina.blogg.se

Böcker
Böcker skriver jag, men det handlar faktiskt bara om en bok. I tisdags natt när jag jobbade så påbörjade jag senaste Mons Kallentoft - Bödelskyssen, läste i stort sätt hela natten utöver mina arbetsuppgifter. Idag fredag, jobbar jag natt igen och nu är jag färdig med boken!!! När böcker är bra, är dom fan bra. Helt galet vad jag älskar bra deckare. 😍 Den här var i alla fall riktigt riktigt bra! Jag älskar när man inte får veta vem mördaren är, man har sina tankar idéer och spekulationer, men har egentligen ingen aning. Jag säger då bara det, Mons Kallentoft, vet hur man skriver bra böcker. Det tackar jag för! 😍🙏 Resten av natten ska jag spendera igenom att se på Sex and the City, och göra mina arbetsuppgifter såklart. God natt på er alla och sov så gott. Jag säger god natt när ni säger god morgon. 😴