michaelachristina.blogg.se

Jobb jobb jobb
Ja, vad ska man säga. Har inte gjort så mycket annat än att jobba, så har ingenting att berätta. 
Igår körde jag en heldag 7-21.15.
Idag, ja idag. Sitter just nu på jobbet och ska köra ett tio timmars nattpass, har varit och städat och jag jobbade dag idag också. Ett dygn har 24 timmar varför inte jobba 18 av dom?
Lite så livet ser ut just nu, medan man är student. 
Aja, inatt förutom nattarbetet, har jag tänkt att läsa lite i Jo nesbø boken, nej jag är inte färdig med den än. Läser typ bara när jag jobbar natt, så nu är det as nice att jag har flera nattpass inbokade, kommer nog hinna läsa en till bok också. 😍 
Jag ska kolla ikapp gårdagens avsnitt av ex on The beach, och om jag hinner ska jag börja kolla på veckans dool. (days of our lives)
Önskar alla en trevlig vecka, tack för mig hej!😀