michaelachristina.blogg.se

Nya pokemons
Idag har jag fått två nya pokemons, som dessutom är nya för idag. Skönt att vara klar med dom redan och kul att det händer lite. Står ganska stilla annars i spelet. Det var i alla fall Solrock som hade kommit till Europa som annars är regionsbunden till en annan världsdel, så det var skit kul. Visste inte ens att den skulle släppas hur, utan den bara dök upp på radarn. 🙈
Släpptes också en ny legendarisk pokemon idag Regice. Den och två till är helt nya och kommer att fylla våra pokemongym. Denna skulle jag gissa på, kommer att stanna i en månad och så kommer de andra att släppas så småningom. 😀
Nu är jag i alla fall tillbaka på att endast sakna Groudon (som fortfarande inte finns just nu) och Ludicolo. Men med tanke på att jag jobbat så mycket senaste tiden, har det inte funnits tid att gå ut och gå med min buddy Lombre. Men den kommer att utvecklas tids nog. 😀