michaelachristina.blogg.se

Underbar fredag
Igår var jag, Lucas och Tobbe och badade hela dagen. Hur underbart som helst. 😍 Men nu är det nog bra att jag inte ska vara i solen så mycket, för jag är extremt torr. 😬 Huden får nog vila lite grann. 
På kvällen mötte jag upp Chrille, Johan, Erik och Oliver. Fyra klasskompisar från högstadiet. Så underbara människor som jag aldrig hade klarat mig utan. Vi har inte sätts sen vi slutade nian (alltså 10!!!år sen) helt galet. Igår fick vi i alla fall till en liten återträff och det var hur kul som helst. Tiden bara drog iväg och allt var som att vi fick 10 år tillbaka i tiden. Det var inget konstigt på något sätt. Vi måste boka någonting snart igen!
Nu ska jag äta ostbågar, choklad, dricka power King och titta på sex and the City. Imorgon blir det jobb hela dagen 7-21.15