michaelachristina.blogg.se

60årsfirande
Hej i värmen. ☀️ 
Imorse körde jag mitt hjärta till tåget, saknar honom redan. Efter det körde jag ett pass på gymmet. 
Sedan var det dags att göra sig lite fin för att åka och fira mormor som fyllt 60 år. 
Det blev en stor Lunch buffé på svalan i Brunnsparken. Jag åt hur mycket som helst, plus tre efterrätter.. 🙄 Det var i alla fall trevligt.
Efter det fick jag skjuts av mamma till biltema för att köpa en ny cykel, då min är gammal, rostig och helt enkelt död. Den rullar inte ens längre.. Och min bil har ju inget drag så kunde inte ta den på min bil.
Nu har jag i alla fall en superfin ny cykel som inte låter som en rosslig gammal cykel längre. 😂
Nu tog jag en liten paus från studierna för att annars blir hjärnan helt mosig. Men nu ska jag tillbaka till studierna.
Hej så länge. 😊