michaelachristina.blogg.se

Åker tåg
Hello!
Verkligen haft fullt upp denna veckan, har jobbat sedan i fredags natt men nu har jag helg. Sitter just nu på tåget påväg till Stockholm. Står dock stilla i Köping just nu och väntar in ett annat tåg. 
Idag började jag med att köra ett dagpass på gruppboendet, kom hem och gick en promenad direkt, åt mat, diskade, packade och sedan åkte jag ner till förskolan och städade, hem och duscha sedan gick jag till bussen. Där vart jag dock upplockad av pappa och Nattis som var ute och övningskörde. Skönt att slippa åka bussen, men kom fram väldigt tidigt till resecentrum. Bara sådär 50 minuter innan tåget gick. 😂 Jag brukar vilja vara ganska tidig, men det kanske vet lite väl. Aja, det är ju sommar så det var helt okej att sitta i solen med en red Bull, en cigg och Nattis i luren. 
Nu ska jag mest bara sitta här i strax över en timma till och lyssna på musik. ❤️ 
Trevlig helg!😊☀️