michaelachristina.blogg.se

Måndag
Idag började jag dagen med ett jobbpass på förskolan från 7-13. Sedan åkte jag till skolan på seminarium 13.15-15. Det gick jättebra, men det brukar det göra.  Kom hem och gick en power walk och vart supersvettig. 😣 Men nu ska vi inte klaga på värmen, nej nej. Efter promenaden lagade jag mat och åt och kollade lite på våra bästa år. Måndag = 10 nya avsnitt, det är knappt så man hinner med det.
Sedan åkte jag ner till jobbet för att städa, där fick jag besök av en familj som slutade för ett år sedan, det var så kul att få se dem igen. 😍
Efter det cyklade jag hemåt och kollade lite på uppgiften som vi fick idag som ska vara klar på fredag. Det är ett PM som ska skickas in och som ska handla om olika skiktningsprinciper och intersektionalitet. Jag tror att jag vet vad jag ska skriva om, så jag gjorde grunden förut och skrev en liten kladd om vad jag vill få med och för att kolla så att mitt ämne behandlar all kurslitteratur som ska vara med, och jag tror att jag fick till det helt okej. Så nu väntas bara ganska många timmars arbete med denna inlämning.
Men nu ska jag gå och sova. God natt och sov så gott alla där ute. 😊🌜🌛