michaelachristina.blogg.se

Morsdag
Idag är det morsdag. En dag för att hylla mammor lite extra. Jag talar om för min mamma varje gång vi pratar hur mycket jag älskar henne. Min mamma är min förebild, en stjärna, en ängel, en övervakare, en mamma, en bästa vän, en helt fantastiskt underbar människa. Som stöttat mig i alla stunder, bra som dåliga. Många gånger när jag inte har orkat, så har hon orkat för oss båda. Många gånger när jag tappat allt har hon fått mig tillbaka, hjälpt mig få tillbaka viljan att leva. De gånger jag ville dö, tänkte jag på hur mycket det skulle såra min mamma och gjorde allt jag kunde för att orka, för hennes skull. Idag står jag i evighets tacksamhets skuld till henne. I owe her everything. Hon är anledningen till att jag fortfarande står upp idag, anledningen till att jag är där jag är idag, hon är anledningen till att jag över huvudtaget lever idag. Tack för alla gånger du funnits för mig, tack för att du aldrig gav upp hoppet om mig, tack för att du aldrig slutade älskade mig, tack för att du funnits vid min sida genom precis allt, tack för att du orkat med mig trots alla mina utbrott sedan jag var barn, tack för att du just du är min mamma. Tack för att du har lärt mig hur en bra och godhjärtad människa bör agera, jag är inte fullt ut där än, men jag jobbar på det. Jag kämpar varje dag för att bli en bättre människa för att vara någon du kan vara stolt över. Mamma, jag älskar dig så himla mycket och är så fruktansvärt tacksam över allt du gjort för min skull. ❤️❤️