michaelachristina.blogg.se

Sorry för dålig uppdatering
Hallå  där!
Ledsen för dålig uppdatering. Har haft fullt upp. Vi börjar med fredagen. Då jag först var i skolan, sedan åkte jag och solade, handlade, hem för att äta lunch, diskade, bakade, duschade, la mig och sov, vaknade och åt middag och sedan åkte till jobbet. Ett nattpass från 21-7.15.
Idag gick jag upp klockan fyra, hade faktiskt ställt klockan för att hinna träna och det gjorde jag. Efter det mötte jag upp Nattis och Tobbe för att köra en raid. Sedan satt vi en stund i solen på tybble pizzan för de skulle äta. Jag åkte hem vid 19 för att laga mat och äta och duscha. Jag gjorde det och sedan åkte jag tillbaka till jobbet. Kom hit vid 20.45 och åker hem imorgonbitti 7.15. 😊 
Jag har under gårdagens natt och början på den här natten gjort färdigt allt skolarbete som vi har än så länge. Det känns skit skönt så nu ska jag jobba en del framöver. Nästa uppgift vi får från skolan är den 28 maj, så det är ju ett par dagar kvar.
Nu ska jag gå ut och ta en ciggis, sedan ska jag läsa en jättebra deckare. Jo Nesbø - Törst.
Underbart att kunna lägga lite tid på annan läsning än kurslitteratur. 😂 
God kväll, god natt, osv. 😊