michaelachristina.blogg.se

Välkommen
I det första inlägget får jag väl ta och göra en liten  beskrivning av mig själv kanske, för de som är intresserade. 
Michaela heter jag, chockerande va? Nej.
Jag är 25 år och bor i Örebro, där jag är född och uppvuxen. Närmare bestämt i brickebacken. 
Här bor jag tillsammans med min sambo Lucas.
Jag läser min första termin av kandidatprogrammet i samhällsanalys. Jag kommer att återkomma mer till det.
När jag inte pluggar så jobbar jag extra som lokalvårdare, barnskötare och boendestödjare.
När jag varken pluggar eller jobbar så tycker jag om att umgås med mina nära och kära såklart, jag tycker även om att resa, läsa böcker, titta på serier, tatueringar och lyssna på musik. Ganska klyschigt jag vet. Men jag är som vilken Svensson som helst. Ni kommer att få lära känna mig bättre med tiden, men jag tror att det får räcka för nu. 

 
Tack och hej. 😙