michaelachristina.blogg.se

Pokemon
Trots fullt upp med jobb och allt vad det är, måste man ju spela lite också. Annars blir det bara all work and no play och då är ju inte livet så jävla roligt. Det kom en ny pokemon i ett speciellt quest i field research, jag och Nattis fick tips om vilket pokestop som hade den questen idag, så vi åkte dit och tog den. Klarade uppdraget och lyckades fånga den nya pokemon en Spinda. Känns skönt att ha det klart, då den bara finns under augusti och jag tror dessutom att det kommer en ny legendary nu i mitten på augusti, så då har man det att fokusera på, annars så fortsätter jag fortfarande bara att få alla alolan versionerna.
Utöver det har jag också fått en ny inbjudan till en ex raid, så på söndag ska vi se om jag lyckas fånga en till mewtwo, i så fall ska Lucas då den, om man kan tradera den. 😀