michaelachristina.blogg.se

Pokemon
Händer lite grann i pokemon världen, inte mycket när man inte har några pokemon att fånga. Men nu uppdateringar och utmaningar är alltid kul. I mitten av juli kom en ny legendary pokemon vid namn Registeel, som jag har lyckats slå ner och fånga. Känns skönt att ha den klar. 
Sedan lyckades jag fånga en male Ralts, som behövs inför nästa generation. Den hade dock skit dålig CP, men det får vara så. Jag kommer i alla fall få en ny pokemon i nästa generation med hjälp av denna.
Sedan har det kommit en ny grej om Lucky pokemon som inte gör något speciellt egentligen, men skönt att ha en i alla fall.
Och generation ett har fått alolan versioner, inte alla men ett par stycken, har fått de flesta men ett par kvar. Det tråkiga med dom är dock att de inte registreras som nya pokemons. Men man vill ju ha alla i alla fall.
Så det kämpar jag vidare med just nu, men går ganska segt måste jag säga. Kläcker bl a dåligt med ägg då det inte blivit några promenader på senaste tiden. Men det får ta den tid det tar. 😀👍