michaelachristina.blogg.se

Jobbhelg
Halloj!
Har jobbat hela helgen 7-21.15, så har inte direkt haft mycket tid för att skriva något. Har inte gjort någonting speciellt heller, förutom att jobba, äta och sova typ. Idag var jag i alla fall ledig och Lucas också. Så först tog jag lite sovmorgon superskönt! Tog ett träningspass idag, det har jag inte hunnit med i helgen. 😬💪
Sedan åkte jag, Lucas och Fille till ånnaboda för att bada. Superhärligt! Man får passa på på lediga dagar när det är så varmt. 😊🌞🌊
Efter det åkte jag och Lucas hem till Natta och Tobbe för att umgås med deras katter, Frank och Lilla Blå några timmar. Vi är kattvakt, inatt åkte dem till Polen. Så imorgon ska vi sova där. 🐈🐈
Efter det åkte jag och köpte alla böckerna till nästa termin! Känns så jävla skönt att ha all kurslitteratur klar, så nu behöver jag inte tänka på det något mer. Nu ska jag bara försöka sälja av mina böcker. 📚
Nu har jag precis ätit mat och ska bädda ner mig i sängen, för imorgon drar en ny arbetsvecka igång. 👍