michaelachristina.blogg.se

Sol och bad
Eftersom att jag vart klar med min uppgift igår, spenderade jag och Nattis hela dagen ute vid hjälmarbaden för sol och bad. Fy fan vad nice det var. Vattnet var mycket varmare än sist! Och jag tror att jag vart lite solbränd, trots att jag smörjde in mig. 😬  
Efter det åkte vi till la gondola och käkade god pasta med kyckling.
Sen åkte jag och städade, hem och duschade och sedan såg jag kvällens avsnitt av ex on The beach plus eftersnacket. Alltså den där jävla Amanda, jag orkar inte. Tål henne inte. Sitta och gråta för att Rebecka säger att hon är sugen på Joel, när hon var tvungen att välja någon. Efter hur hon och Joel bettet sig mot Jossan. Jag orkar inte. Hoppas hon får åka hem snart i alla fall. Nu ska jag sova för imorgon blir det mer sol och bad. 🌞🌞🌊
Tack och hej.