michaelachristina.blogg.se

Jobba och städa
Hallå där!
Igår blev det ingen uppdatering då jag hade fullt upp. Jag började dagen med att göra ett jobbpass på förskolan 8-16 och sedan städade jag i två timmar på förskolan. Efter det åkte jag och solade trots att det var 200 grader. 🙄  Efter det åkte jag hem och åt mat och sedan tog en dusch. Sen åkte jag och hämtade upp Nattis och körde henne till jobbet, (vi jobbar på samma gruppboende) för att vi skulle lämna en present till en kollega som går i pension i sommar. Han vart så glad, det var kul att se. 😍
Idag började jag dagen med ett träningspass och efter det har jag tvättat och städat. Nu ska jag bara sitta lite för att försöka svalka mig lite. Sedan ska jag dammsuga och torka golven. Idag blir det bara chill med serier, för jag har inget skolarbete att göra för tillfället. 😍  Ha en trevlig eftermiddag/kväll i det underbara vädret. ☀️