michaelachristina.blogg.se

Södertäljepolisen och popcorn
Ja, som rubriken lyder, det är vad jag gör just nu. 
Men om vi backar lite. Vi börjar med måndag, som jag redan berättat i tidigare inlägg så drog jag ut en tand. Men efter det åkte jag på föreläsning, sen träffade jag min grupp och vi gjorde vårt grupparbete. Och sen åkte jag och städade. 
Tisdag åkte jag och tränade, sen finslipade jag på grupparbetet, ändrade om lite i texten och gjorde i ordning en power point. 👍 Men idag på lektionen funkade det inte att koppla projektorn till datorn så får se om det funkar imorgon annars så gjorde jag den i onödan. 😒 
Idag är det onsdag, jag började dagen med en promenad, sen en dusch och sedan pluggade jag. Sen var det dags för skola och lyssna på andra gruppers redovisningar. Imorgon är det våran tur, gick dock nyss igenom den och det tog typ 6 minuter och den skulle vara en kvart hahaha. Men alltså vi ska presentera ett kapitel på totalt 13 sidor i en kvart. Det är ju omöjligt att göra om man inte vara ska berätta hela kapitlet rakt av. Så vi sammanfattade det i ganska grova drag hehe, men men vi får se vad läraren säger. Hon kanske blir arg ifall presentationen är så kort. 😬
Imorgon skickas PM uppgiften ut också, så imorgon blir det plugg, plugg, plugg, plugg om jag inte blir inringd på jobb. 
Tack och hej. 👋