michaelachristina.blogg.se

Måndag igen
Veckorna bara flyger förbi. Nu var det måndag igen. 
Igår var det söndag och jag jobbade hela dagen. När jag kom hem hade Lucas tänt ljus överallt, tappat upp ett skumbad och gjort i ordning fruktsallad med glass. Hur underbar är han inte. 😍🍉🍏🍌 
Idag har varit en seg och väldigt oproduktiv dag. Skulle träna, det gjorde jag inte. Har mest bara suttit känns det som. Diskade visserligen en stor disk och sen satt hela kvällen och jobbade på min inlämningsuppgift 📚📝 som nu är inskickad. Och jag har jätteont i näsan på grund av förkylning, 🤧 så kanske var lika bra att inte träna. Får se hur jag känner mig imorgon, tänkte försöka ta träningspasset då istället. 💪
Lucas åkte hem till Stockholm förrut och nu sitter jag här i soffan och bara glor på våra bästa år. Har lite serier att komma ikapp med, har inte sätt the walking dead eller Unga mammor från förra veckan. 😬 Ska försöka ta ikapp det när tiden finns. Denna vecka ska jag försöka jobba lite om tillfälle ges. 👍
Bye Bye.