michaelachristina.blogg.se

RFYL
I lördags var det dags ännu en gång för RUN FOR YOUR LIVES!!!! Alltså, ett zombieapokalyptiskt Örebro. 6.5 km av hinder, zombies och mörker. När jag säger mörker skojar jag inte. Vissa delar var det verkligen kolsvart!!! Såg inte ett skit Förrutom zombies ibland och "döda kroppar" på marken. Riktigt olustigt! Meeeen trots min lathet, men ovilja för att springa, min astma, min dåliga kondition, min rökning osv osv osv. Excuses and so on. 🙄 Så tog jag mig igenom ännu ett lopp! 😀 Med två liv kvar denna gången också, wihoo!! I'm a survivor. 💪 Vi var vem stycken som sprang tillsammans, jag, Lucas, Martin, Johan och Alex. Och vi alla överlevde!! Hade riktigt kul faktiskt. Körde på hela banan utan pauser. Förrutom att mellan hindren så gick vi. Men förra året pausade jag typ 5-10 minuter mellan varje hinder hahah. 😂 I år löpte det på bra som fan! Tack för denna underbara kvällen! Så kul att de arrangerar detta. 😍