michaelachristina.blogg.se

Ny vecka
Jag har alltid så jävla bra rubriker. Otroligt inbjudande och fångar verkligen läsarnas intresse. 😂
Idag började dagen hos tandläkaren med en lagning. 😒 Hade inga besvär innan men efter att dom vart där och grävt då fan gjorde det ont. Som tur var satt bedövningen i under hela föreläsningen. 😂
Men sen släppte den och jag hade galet ont. Drog till gymmet ändå men körde bara halva passet för jag hade för mycket smärta i munnen. Åkte hem och pluggade istället? Vet inte varför jag trodde att jag skulle lyckas plugga men inte träna? Men det gjorde jag. Tillslut fick jag dock nog och tog en ipren. Inte förrän halv fyra och bedövningen släppte tolv. Logiken där? Ja jag fick helt enkelt nog tillslut, trodde det skulle gå över av sig självt. Jag är jävligt försiktig med att ta Alvedon, ipren etc. Tycker inte om att ta tabletter i onödan och så har jag dessutom skit svårt att svälja tabletter. Men nu är klockan strax halv tolv och jag har inte haft ont sen iprenen. 👍
När jag cyklade hem från städet kläckte jag två stycken 7km ägg och lyckades få en Tauros!! 😍😍 Nu måste jag bara kläcka en kangashkan också.
God natt. 😀