michaelachristina.blogg.se

Skolavslutning
Idag gick jag upp klockan åtta för att attenda på Caspers skolavslutning och jag kan inte fatta att det endast är ett år kvar, sen tar du studenten. 😭 Vart fan tog tiden vägen? Det är helt jävla galet. Min stora lillebror. ❤️ Det vart fin allsång, bjöds på fika, dans och uppträdanden. Jag vart dock fruktansvärt arg och irriterande på en pedagog där, vet ej om han var lärare, rektor, assistent eller vad som. Men han var way out of line och kritiserade i eleverna i sitt tal. What The fuck? Jag gav honom onda ögat och funderar på om jag ska skicka ett mejl till honom, skolledningen eller en insändare till NA, jävla idiot.
Aja utöver det önskar jag min bror och alla hans klasskompisar en underbar sommar och ett superhärligt sommarlov. Tack för att jag fick komma och ta del av er avslutning. Som sagt nästa år slår vi på ordentligt, då jävlar ska här firas! 😍🌞