michaelachristina.blogg.se

Däckbyte, snö, jobb, osv
Söndag var en produktiv dag, tänkte jag säga. Men kom på att det var det inte alls. 😂 Enda vettiga jag gjorde eller däckskiftarna gjorde, var att byta till vinterdäck vilket i och för sig var a smart move! Efter vi gått i mål på rfyl i lördags så började det snöa. ❄️ Så det var dags för vinterdäcken att åka på!
Idag, måndag var jag iväg och jobbade. Det var såååå mycket frost på bilen och vägen var hal. Strax innan frukost på jobbet började det hagla jättemycket. 😂❄️
Utöver det har jag inte alls gjort mycket idag. Jobbat, tränat (vilket gjorde svinont efter lördagens löpning), åkte till andra jobbet, kom hem kollade gårdagens ex on The beach och nu tänkte jag gå ut och ta en cigg 🚬 sen är det nog dags att bädda ner. Är jättetrött, dock varje gång jag lägger mig i sängen så piggnar jag till och det tar flera timmar innan jag somnar. 😒😴
Imorgon blir det, plugg, plugg, plugg. 👍📝📚
 
Här får ni en helt random bild på mig. Just in case You had forgotten what I look like. Och det var inte värst mycket att hänga i julgranen. Men ni får den ändå. Hejsvejs!