michaelachristina.blogg.se

Ledig dag
Ledig dag, kvalitetstid med syrran osv.
Började dagen med att möta upp en som skulle köpa mina gamla böcker. Känns skönt att ha dom sålda. 📚👍 
Efter det åkte jag och Nattis till dollarstore och där inne var vi i ca två timmar. 😂 Alltså dom har alldeles för mycket bra grejer. Fan farligare där än på ullared nästab, shit. Fast köpte mycket bra saker ändå. Lite smått och gott. Bland annat en ny klocka till köket, som var så jävla snygg! Och passade skit bra med den guldiga ramen på tavlan som är nyinköpt till köket också. Lite grejor till skolan, tandborstar, örhängen, nagellack ja som sagt lite smått och gott skit.
Efter det fick vi för oss att vi skulle åka och tvätta bilarna, för hand! Ja, det gick väl ganska bra eller? Dom vart fan inte så jävla mycket renare. Jo det vart dom, men hade lika gärna kunna kört genom en biltvätt och sparat på tid och pengar. 😒 Fick dock rent inuti bilen nu, som man då inte får på biltvätten och det var jäääävligt Nice! Fan vad fräscht det vart inuti, så fett värt ändå!
Efter det kom jag hem och käkade lite mat och har pratat med Lucas i telefonen i ganska många timmar innan han skulle gå och sova. Nu ligger jag också nerbäddad och har ställt klockan för att hinna träna innan jobbet imorgon. Hoppade träningen idag och jag känner sån jävla ångest! Inte okej att hoppa över träningen! Aldrig någonsin oavsett vad, så jävla dåligt av mig. Riktigt besviken faktiskt plus på det så åt jag choklad idag också och det är bara tisdag, fy fan! 😭
Jaja. Det kommer nog kännas bättre efter träningspasset imorgon i alla fall. 
God natt!