michaelachristina.blogg.se

Spelkväll och renovering
Igår var jag på spelkväll hos Jennie med Angelica. Vi hade superkul och jag har inte skrattat så galet mycket på länge. 😅 Det blir lätt så när man har så jävla knasiga spel. Bäst var det i alla fall! Tack så mycket tjejer för en toppen kväll.
Idag påbörjade jag arbetet att måla om kök och vardagsrum. Jag tycker att det ser ut att bli ganska bra. Har aldrig gjort det förut så vi får väl se när ser är helt klart om allt var förgäves och vi får anställa någon i alla fall. 😅 Gjorde första lagret idag i alla fall och ska lägga andra imorgon. Så på torsdag ska jag börjar sätta upp grejer i köket igen. Vardagsrummet ska jag påbörja lite smått, men eftersom vi ska köpa lite nya möbler och tavlor dit, kan jag inte riktigt göra klart allt förrän Lucas kommer hem. Eftersom att han också ska få hjälpa till att välja hur det ska se ut. 
Nu ska jag ta och glo lite på tv och sedan sova, försöka ladda upp med ny energi till imorgon. 🌛
Hur ena väggen såg ut innan 👈 och hur väggen ser ut efter första målningen. 👉