michaelachristina.blogg.se

Helg igen
Jösses vad veckorna går fort, nu har jag gjort två av mina åtta veckor och jag tror att det bara kommer swisha förbi, sen är jag tillbaka i skolan igen. Men tycker om att både jobba och plugga så mig spelar det ingen större roll vad jag gör. 😂 
Veckan har inte bestått av så mycket mer än jobb, träning och solning som vanligt. 
Denna helgen är jag ledig, så ska passa på att njuta av den och kolla ikapp lite våra bästa år. Det är redan fredag och jag har knappt börjat kolla.. På måndag kommer det tio nya avsnitt. 😬 Stress, stress. Haha. 😂
Just nu sitter jag och väntar på Nattis som är inne och skriver sitt absolut första teori prov! Lycka till världens bästa syster. Jag tror på dig. 😍 Dom har precis blivit insläppta, så nu tar det en liten stund innan dom kommer igång och sen ska provet skrivas.
Efter det ska vi möta upp pappa för att käka lite lunch 🍛 och sedan ska jag och Nattis ut till marieberg för att kolla ut lite nya bikinisar. 😀🧜