michaelachristina.blogg.se

Varmt
Som alla andra dagar så har denna också varit outhärdligt varm. Men vill inte klaga. Fast lite regn skulle behövas, främst för naturens skull. Utöver det så flyter allt på som vanligt. 
Idag hade jag ledig dag, så började dagen med frukost och sedan ett pass på gymmet. Var ensam där det är väl ingen annan som orkar när det är så varmt. 😂💪🌞
Efter det åkte jag och Lucas iväg och träffade en massa kompisar i en park på norr. Där vi lyssnade på musik, snacka skit, spelade brännboll (jag var sämst att slå men jag sprang fan fort😱), spelade kubb och skrattade.
Det har varit en toppen härlig dag. 
När jag kom hem tittade jag på ett avsnitt av Young Sheldon. Och pratade med bästa Chrille i telefonen en stund. 😀 
Nu har jag bäddat ner mig och ska försöka sova trots att det är ca 800 grader här inne, katthår tamigfan överallt, känns som det sitter i halsen. 😑
God natt. 🌙