michaelachristina.blogg.se

Helg
Äntligen är helgen här. Påbörjade den redan i torsdags då jag slutade tidigt. Åkte in till Örebro och plockade upp Nathalie och Lucas och så åkte vi till hampetorp och badade. Det var skönt, men vart lite kallt senare. Det blåste så mycket och solen försvann. 🤔 Efter det åkte jag hem och bytte om till träningskläder och åkte ner till jobbet och städade, sedan vart det träning och sen hem och sova.
 
Fredag: umgicks med Lucas en stund innan han skulle till jobbet. Efter det diskade jag och sedan åkte jag ner till jobbet och städade. Skönt att ha det gjort och inte behöva vänta på att det ska göras hela helgen. Kom hem tog en snabb dusch och sedan satte jag mig på bussen för att åka hem till Angelica för drinkar och trevligt sällskap som bestod av henne och Jennie. Tack för en superhärlig kväll. 😍❤️🥂
 
Idag är det lördag och jag väntar på att klockan ska bli ett så jag kan börja med tvätten. Senare ikväll blir det träning. Skulle också behöva komma iväg och slåss lite på pokemon gym, för jag har tre field researcher som säger att jag ska göra det och om Europa klarar 5 miljoner (tror jag) under idag och imorgon skulle niantic ge en belöning. 😏 Men jag kommer ingenstans, Lucas har bilen (drack dock igår så skulle inte köra i alla fall) och Nathalie har min cykel för hennes är paj och Lucas har min bil för att hans cykel är paj. 😂 Så kommer liksom inte riktigt någonstans, och gymmet i brickebacken är redan blått så det kan jag inte slå på.. Aja ska tvätta snart i alla fall sen får vi se om jag kommer iväg på några missions senare.
Ha en trevlig dag, pusshej!