michaelachristina.blogg.se

Skola och träning
Idag var jag i skolan på föreläsning på förmiddagen. Som handlade om social skiktning och klass.
Skolan innebär Örebro universitet.
Efter det åkte jag och tränade trots att det kändes som att det var ca 200 grader. 😥
Jag tränar på fitness 24/7 i Tybble.
Det var as skönt när det var klart i alla fall. Plus att jag ser att magen har börjat ta lite form, åtminstone när jag spänner den. 😎
Nu ska jag ladda telefonen en liten stund, sen ska jag ut på pokemonjakt i solen med min svåger Tobias. 😀
Juste det glömde skriva med i mina intressen, pokemon och träning också. 💪
Ikväll kommer även min underbara pojkvän hem som jag saknar såååå. Han pluggar i Stockholm så vi är delvis särbo och sambo. 
Önskar er en härlig dag. Och hoppas att ni har det lika fint väder som vi har. 😍☀️