michaelachristina.blogg.se

Slut på veckan
Då var denna veckan slut och jag har inte skrivit något sen i måndags fy vad dåligt av mig. 
Har inte hänt så mycket denna veckan, skola, jobb, osv.
Kan börja med att jag fick ett nytt jobb. Som jag inte ens sökt. 😂 En förskola som fått rekommendationer om mig som ville ha mig på timmar. Känns riktigt kul faktiskt. Så jag var där i torsdags och jobbade och det var väldigt intressant och roligt faktiskt. Måste dock tänka på hur mycket jobb jag tar på mig, då jag faktiskt pluggar 100% och detta är mitt fjärde jobb. Jag jobbar alltså på fyra olika ställen och pluggar. Kanske inte riktigt så bra. 😂 Men känner än så länge att jag hinner med i alla fall.
Vad jag dock inte hinner med just nu, är serier!!! Herremingud. Förra veckan på våra bästa år så var fyra avsnitt fel, vilket dom på viafree tyckte att vi skulle på kompensation för. Vilket resulterade i att i torsdags, inte måndags på grund av tekniska fel, utan i torsdags, släpptes det TJUGO!!! avsnitt. Imorgon är det måndag och då släpps det tio nya. Helt jävla galet. Hinner absolut inte med detta. Och Förrutom detta, så följer jag love Island som släpps varje dag Förrutom lördagar, idol har hittills gått tre gånger i veckan (Förrutom denna, så det var fem) som inte gjorde saken mycket bättre 😂 
Men serier kommer alltid i sista hand, först plugg, sedan jobb, sen serier.
Igår var det lördag, då gjorde jag och Nattis oss snygga och drog iväg till ritz för att kolla på markoolio. Han är så jävla kung! Helt galet. Trångt och mycket jobbigt folk som vanligt, ännu värre blir det när man är nykter. 😂 Men det var kul i alla fall! Och innan det så kom hon hit och vi spelar spel och sing star. Hade en skit kul kväll i alla fall. Världens bästa syster har jag! 😍
Men nu ska jag lägga mig och sova, ska upp tidigt imorgon för att köra min älskade till tåget. 😒 Inte lika kul att släppa av honom där som att hämta upp honom. Men veckan går förhoppningsvis fort och vi ses snart igen.
God natt.
Bild från igår. 👇