michaelachristina.blogg.se

Toppen fredag
Fredagen började med ett jobbpass på Snöis ❄️😍 (även där, igen jag vet😂) sen snabbade jag mig till skolan för jag hade föreläsning. Där fick jag träffa mina klasskompisar som är så toppen! 👌 Efter det cyklade 🚴‍♀️jag hem och käkade mat 🍛och diskade och sen åkte jag upp på stan för att möta upp Lucas som kom med tåget🚄. 😍❤️ Vi tog en sväng på hindersmässan, som vanligt finns det inte så mycket saker att köpa. Men godsaker där emot, finns det massor utav!! Vi köpte varsin stor typ av chokladkaka, 🍫varsin donut🍩, sen sju remar, en påse brända mandlar och en påse marknadsnougat. Har ätit allt Förrutom marknadsnougaten, för någon la upp en bild på en larv i sin nougat så jag törs inte äta den.. 😭😭 Men men fick annat gott i alla fall.
 
På kvällen åkte jag hem till Adam för att hänga med honom, Jesper och Calle. Det var bara Patrik som saknades. Men nästa gång kanske vi är alla. 👍 Vi satt och snackade och lärde känna varandra ännu bättre, det var jättekul! Sen vid tolv skulle de vidare mot Kåren, men då åkte 🚗jag hem. Jag var nykter och tänkte inte vara borta så länge för att jag skulle iväg sen på lördag förmiddag. Men tackar som fan för en trevligt kväll i alla fall och det måste vi göra om snart igen! 😍❤️
 
Jag får fortsätta berättelserna om denna toppen vecka, så fort jag får tid ⏳igen. Nu är klockan⌚ kvart över tio och det är dags för mig att sova.🛌 Jag ska upp och tvätta klockan sju🕖 imorgon bitti. 👍